Ormberget

För en vecka sedan var det en riktigt fin höstdag och tyvärr har det varit den enda riktigt bra dagen väder mässigt. Det regnar och blåser nästan varje dag nu men i söndags var det uppehåll ett tag och då passade vi på åka till ormberget och promenera. Vi gick tillsammans med mamma, pappa och min brorsa, Maja sov i vagnen under en del av promenaden, hon somnade redan i bilen på väg dit. 
 
 
Vi gjorde ett litet uppehåll på en rastplats efter vägen för att dricka kaffe, fika och äta frukt. Maja drack nyponsoppa och åt satsumas och fick smaka lite bulla. Mamma och pappa gick sedan mot bilen och vi andra fortsatte att promenera, min brorsa tänkte springa så jag bestämde mig för att hänga med. Vi sprang en omväg för att sedan springa mot bilen där Maja och Marcus stod och väntade. Det var sjukt jobbigt eftersom att jag inte tränat kondition på så länge men det var jätte skönt efteråt och jag kände mig stolt över mina 3,5 km + 4 km promenad!

Kommentera här: