Gårdagen

Nu är det en vecka sedan jag bloggade sist men jag har inte haft någon lust och sen inte tiden för det heller. Igår åt jag en smarrig frukost i form av fil med färska hallon & blåbär,
hårdbrödmackor med skinka och en kopp te!
Det känns så somrigt med färska bär och jag längtar tills sommaren är här!
 
 
Innan Majas förmiddasvila gick vi till en lekpark i närheten av oss där fick hon premiärgunga,
vilket var väldigt kul och spännande.
Det såg ut som hon gjorde fart åt sig själv då hon lutade sig fram och bak i takt med gungan, haha så söt. 
 
 
På eftermiddagen hälsade jag och Maja på mina föräldrar och fick te och vi myste och hade det så trevligt. Maja promenerade omkring överallt och var på jättebra humör och var busig av sig.
Jag promenerade hem i regnet så att Maja skulle få somna och det gjorde hon tillslut.
Väl hemma väntade en överraskning på mig från Marcus. 
 
Den efterlängtade specialmugggen från Arabia som Tove själv illustrerat med akvarell.
Så himla fin, underbar och levande känns den!
Blev superglad att jag bara fick den sådär,
är redan kär i den och den går att titta på och beundra länge
med dess fina färger, nyanser och muminkaraktärer. 

Kommentera här: