Babyshower

Idag, 28 maj, är det exakt 1 år sedan jag blev överraskad med en babyshower av mina fina vänner, familj och släkt. Linnea och Tula mina närmsta vänner  hade fixat allt, super gott fika, frukt, dekorationer och presenter av dom och alla andra. Dom som kom var min mamma, min mormor, svärmor, min svägerska, mina fastrar, kompisar Hanna, Pauline och såklart Tula och Linnea. Kommer alltid att minnas den fina dagen, en supergod bål, somrigt ute och jag blev omhändertagen och bortskämd av alla. 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad mysigt och det är verkligen härligt med tillbakablickar! :-D Kramis

Svar: Ja det är då man märker hur fort tiden går! :o :) Kram!
Ronja Forsberg

2 Mirre - Sweetwords:

Oh verkligen en dag att minnas =D

Svar: Ja, jag blev verkligen överraskad och att min tös snart är 1 år då inser man hur fort tiden går!
Ronja Forsberg

3 Emma Grann Fotografi:

Åh vad mysigt :)

Svar: Det var verkligen en mysig och trevlig dag! :)
Ronja Forsberg

4 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Lät som ett underbart minne! :)

Svar: Det var det också! Så härligt att kunna minnas tillbaka på den underbara dagen :)
Ronja Forsberg

Kommentera här: