Hänt i veckan

I onsdags var det en lugn dag, jag var vädigt trött, känner mig som en zombie dagarna i ända men det är nog för att jag sakta men säkert trappar ner på amningen, vilket gör att man kan bli trött. Jag och Maja myste på hemma och tog den dagliga promenaden, sen åkte vi med pappa till landstingshuset när han skulle börja jobba och så gick vi hem därifrån. Jag fylldes på med ny energi av eftermiddags solen vilket jag behövde denna trötta dag, Maja somnade direkt och jag fick en hel halvtimme själv när vi kom hem och då passade jag på att rita. Drack en jättegod alkoholfri äppelmust (på bilden nedan) från Karlskrona musteri, den finns på systemet. 
På torsdag morgon var jag till tandläkaren och lagade ett hål, Maja som var med i pappas famn inne i undersökningsrummet charmade såklart både tandläkaren och tandhygenisten. Hon vinkade för fullt och var så busig och glad! Sen tog jag och Maja bussen mot bergnäset där det var dags för babysång, var längesedan vi var där så det var väldigt kul. Pauline och Theodor följde med in till stan efteråt och vi kollade i några affärer där jag fyndade två fina hårklämmor till mig. Jag bjöd Pauline på Waldorf buffé och Theodor och Maja tyckte det var kul att få sitta bredvid varandra. Alltid lika mysigt att träffas!
Igår så åt jag lunch på Mat & prat med två kompisar, Isabell och Malin, det var ett tag sen vi hade setts så det var roligt. Kikade lite på stan för att sedan åka hem och ta det lugnt innan storhandling på Storheden. 
På kvällen åt jag och Marcus masssa gotta, sushi, guacamole, chips, ost, kex och parma och salami, underbart gott!! Jag verligen älskar småplock av alla dess slag. 
 

Kommentera här: