Bilder från i veckan

I måndags åkte Marcus iväg med skolan till Jokkmokk så då skulle jag och Maja vara ensamma i några dagar. 
Det har varit rätt fullt upp hela dagarna så det har varit en trött mamma på kvällarna haha! 
 
På måndagen åkte jag och Maja in till stan, där provade jag kläder till en modevisning och efter det åt vi lunch på Börje Olssons, jag tog en smarrig räksallad, känns så somrigt och fräscht med sallad. 
Sen är det lite andra bilder från måndagen, Maja när hon leker och när hon somnat för kvällen i min famn. 
 
 
Sen passade jag på att kolla i lite affärer medan Maja sov i vagnen. det blev några köp, bland annat dekorationer till Majas 1 års kalas i juli och två klädesplagg. Maja fick presentkort på åhlens från sin morbror i julas så det var kul att jag hittade någonting där. 
 
 
I tisdags efter lunch tog jag och Maja en promenad och det har börjat grönska så mycket nu och då känns det som att sommaren (trots kylan och kalla vindar) är på väg.
 
 
Sen tog vi bussen till min moster som bor på Lerbäcken. Hon blev så glad att vi kom och hälsade på och Maja var så busig och glad! 
Väl hemma unnade jag mig en stund för mig själv med kaffe, choklad och läsning medan Maja sov i vagnen.
 
 
På eftermiddagen kom mamma hit och vi åt middag tillsammans, sedan följde mamma oss in till stan med bussen då jag skulle gå modevisning på Berlins. Det är en kul grej och väldigt roligt att Pauline också är med och går! Dom har börjat få in väldigt mycket fina kläder även för yngre generationen. Mamma var med Maja medans och sövde henne under tiden av modevisningen.
 
 
Idag kom min kompis Linnea hit och hälsade på, hon busade massa med Maja och sen gick vi på promenad. Jag och Linnea köpte thai mat och pizza bitar från Ica till lunch, det var väldigt gott!
 
 
 Vid 5 kom äntligen Marcus hem och det var två tjejer som saknat han och han hade saknat oss också! Tur att det finns videosamtal så vi har sett varann dom dagar pappa varit borta. 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad roligt med modevisning och härliga bilder! :-D Kramis

Svar: Ja det var roligt, tack! :) Kram!
Ronja Forsberg

Kommentera här: