Borta borta borta

Imorse steg jag upp vid 5 för att åka iväg med jobbet till Linköping, måndag till torsdag kommer jag vara borta. Borta från min älskade lilla familj, det är de längsta jag varit ifrån Maja någonsin. 
Eftersom att jag kommer vara borta flera nätter i rad så bestämde vi oss för att sluta med natt "amningen", hon älskar att snutta och mysa vid bröstet hela natten, då sover hon som bäst. Jag tänkte att eftersom jag ändå är borta så tar vi tillfället i akt och slutar helt. Tror att jag kommer få sova med tröja sen. 
 
Jag saknar Maja väldigt mycket men som tur finns FaceTime så vi kan prata och se varandra. 
 
Ni kommer få höra om hur jag haft det här i Linköping en annan dag. 
 
 

Kommentarer:

1 Clara:

Underbar bild <3

Svar: Tack ska du ha :)
Ronja Forsberg

Kommentera här: