Förra veckan i listformat

Det här inlägget kommer jag att göra i listformat och det skulle egentligen dykt upp här på bloggen igår,
men då var jag för trött så det kommer idag istället. 
 
Veckans humör:
Mestadels glatt.
 
Veckans skönaste bild:
Maja i torsdags morgon, så skön och gullig sovställning!
Då låg hon och sov en halvtimme längre än mig,
vilket är ganska ovanligt eftersom Maja oftast väcker mig, haha.
 
 
Veckans köp:
Det var nog en godispåse med lösviktsgodis
som jag inte hann fota då jag och Marcus var för glupska haha!
 
Veckans överraskning:
Två stycken muminmuggar som jag fick i present av Marcus och Maja, en spontan present bara för att överraska mig. Muminhuset som jag velat ha och sommarens säsongsmugg 2017, så fina!
 
 
Veckans sämsta:
Jag har fått mer och mer prickar/"utslag" i ansiktet som klias
och jag vet inte varför eller vart dom kommer ifrån.
Tror att  det har med hormoner av göra, att vi trappar ner på amningen och kroppen kanske ska ställa om sig från amningshormoner till vanliga hormoner. 
 
Veckans frisyr:
Utsläppt, hästsvans eller fiskbensfläta.
 
Veckans make-up:
Mesta dagarna har jag faktiskt haft smink, foundation, mascara och hela kitet.
Men i torsdags då hade jag en sådan tur att bli erbjuden en sminkning av min kompis Evelina som är
utbildad makeup artist. Så himla duktig hon är, har dock inte bästa bilderna. 
 
 
Veckans ovanliga:
Det har varit två saker som varit lite ovanligt mot för andra veckor, 
för det första har jag åkt buss helt ensam
alltså inte suttit på barnvagnsplatsen som jag alltid annars gör när jag har med Maja.
 
 
Sen har jag jobbat min första jobbhelg som var nästan 1 år sen sist.
Jag kommer att jobba en helg i månaden fram till hösten
och det är på mitt gamla jobb som personlig assistent. 
Trivs som fisken i vattnet och det är så kul att vara tillbaka och hitta på något annat.
Det har gått jättebra att jobba och vara ifrån Maja och att få längta och komma hem till henne och Marcus är ju bara en så härlig känsla!! <3
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Ida:

Men guud vad söta bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Ronja Forsberg

2 Tilda Barkselius:

Himla härlig lista att få se :)

Svar: Tack! Tyckte det var en kul form att skriva ett inlägg på :)
Ronja Forsberg

Kommentera här: