Lunch med mamma

I tisdags åkte jag och Maja in till stan med bussen medan hon sov, hon vaknade dock just när jag skulle kliva på bussen men hon hade iaf sovit 1 timme så det fick räcka då hon ändå var så pigg. Vi träffade mamma och åt lunch på Symphonie där dom har jättebra salladsbuffé och man får köpa kyckling, räkor, skinka eller vegetariskt och sedan plocka på sig hur mycket sallad man vill ha. Två olika soppor finns även att ta samt bröd, kaffe och te efteråt. Det var nyttigt och gott!
 
 
Maja var så busig och glad och duktig på att sitta så länge i sin egen stol. Det var trevligt och mysigt att träffa mamma och mormor tyckte jag och Maja! Vi var sedan en sväng på stan där jag förminskade min klocka jag fick i julklapp så jag nu kan använda den. Sedan fyndade jag en tunn svart jacka/blazer och en blå/turkos halsduk på rea. 
 
  

Kommentera här: