Vecka 25

I onsdags gick jag in i graviditetsvecka 25 (24+0), veckorna går fort nu, hinner knappt med att det blir en ny vecka när vardagen rullar på. Jag mår jätte bra och har inte ont någonstans eller mår illa, det var perioden i början dom 12-14 första veckorna som jag mådde illa en del och spydde men det gick över fort. Det som kan kännas av fysiskt är att det inte är lika lätt att böja sig ner, speciellt då jag är nyäten. Annars mår jag prima bra även denna graviditet och jag hoppas på att det får fortsätta så. Bebisen lever om rätt mycket, speciellt på kvällarna och nätterna, han sparkas och gör en och annan kullerbytta. Det är väldigt mysigt att få känna rörelser och jag är glad att det började redan vecka 17 denna gång. 
 
 
Första plagget till lillebror, som vi kallar honom, köptes på Topstore, en jätte söt bodie som jag bara var tvungen att köpa! Vi har en hel del kläder som han kommer att kunna använda som vi fått ärva av Majas kusiner Nils och Olle, samt kläder från då Maja var liten eftersom att jag köpte mycket neutrala plagg. 
 
Tyckte den var så fin med valarna och att det står "Stick Together"

Kommentera här: