2 års förlovningsdag

I måndags firade jag och Marcus 2 år som förlovade. Jag jobbade dock nästan hela dagen och efter det var jag och dansade så vi åt inte middag tillsammans men efter hemkomst blev det presenter. Jag fick 5 stycken (!!!) muminmuggar, Tofslan & Vifslan, Råddjuret, Såsdjuret, Trogen sitt ursprung och Polismästaren. Allihopa är så himla fina och favoriten är nog Trogen sitt ursprung då den är svartvit med inslag av lite färg och så känns den så höstig och mysig. Dom muggarna åker till skåpet där vi bara har muggar som vi samlar.
 
 
Av mig fick Marcus en liten grej bara, ett stort yatzy spel, vi spelade en del yatzy förut innan Maja fanns så jag tänkte tillbaka på det när jag såg spelet. Tuggummi där det står Kiss med quick och en klubba som var så söt med texten I like you. På kortet står det We Are Magic Together och på baksidan hade jag skrivit: Du & Jag är gjorda förvarandra! Jag älskar dig min finaste <3
Marcus blev väldigt glad och vi spelade en omgång yatzy framför Världens tuffaste jobb med Carina Berg, ett mysigt firande och en mysig kväll!
 
 

Kommentera här: