Vi föräldrar

 
Har ni hört talas om tidningen Vi föräldrar? Det är en himla bra tidning måste jag säga, mycket relevanta ämnen som tas upp och den riktar sig till bägge föräldrarna. Inte bara för mammor som det annars tipsas och pratas om så mycket. Så jag tycker det är toppen att Vi föräldrar är anpassad för båda partnerna. 
 
 
 Den här insändaren stämmer in på pricken på mig. Ibland tittar jag runt i lägenheten och ser att det är grejer överallt, disk i köket och ett oorganiserat barnrum men vad gör det när man har ett lyckligt barn som mår bra och är glad och får leka och kasta grejer kring sig. Ett lyckligt och välmående barn är en lycklig förälder!
 
Detta inlägg är inte i samarbete med någon, utan bara ett vanligt inlägg där jag ville skriva och tipsa andra föräldrar om en bra tidning!

Kommentera här: