Dimma

Igårkväll jobbade jag natt och eftersom Marcus skulle iväg så tidigt nu på morgonen och jag var på jobbet fick Maja vara hos sina kusiner Nils och Olle. Kvart över 9 kom jag dit och jag kände mig avslappnad och utvilad efter en bra natt på jobbet. Maja hade fått äta frukost och busat och lekt en massa samt fått lämna av Nils på skolan, vilket jag tror hon tyckte var kul. Vi blev bjudna på lunch, spaghetti och kycklinggulasch som var väldigt gott. Det kanske syns att Maja också tyckte om det? ;)
 
 
Efter lunchen var Maja väldigt trött och då var det dags att börja promenera hem med vagnen, hon somnade efter 3 minuter, så himla skönt för henne att somna så fort! Dimman hängde sig kvar under promenaden hem. Jag tycker att det blir lite mystiskt och lugnt när det är dimmigt och jag fotade såklart några bilder. 
 

Kommentera här: