Första tanden!

Dom senaste dagarna har Maja varit lite smågnällig och grinig men det beror på att hennes första tand är på väg upp. Vi märkte det i lördags då jag kände något vasst i munnen men det syntes inget. Idag skymtade jag däremot tanden, det är väldigt svårt att titta på den och typ omöjligt att kunna ta kort då hon sätter tungan för.
 
Jag ammar Maja fortfarande så jag hoppas att det inte blir en pina vid amningsstunderna nu när tänderna börjar ploppa upp. Maja vill ha lite extra närhet nu men det är ju inte så konstigt med tanke på att hon säkert har ont till och från, hoppas bara inte febern kommer. 
 
En gravidbild på mig från vecka 38, som min kompis mamma tagit: Randi Gitz. 
 

Kommentarer:

1 Mamma:

Min vackra tös vilka fina inlägg du gör. Ser framemot att träffa Maja o Marcus. Kramar❤

Kommentera här: