Shopping, pussar och massa gotta!

I veckan har det varit en del planer, bland annat på torsdagen då vi träffade Pauline och Theodor på stan. Vi shoppade och åt lunch på Waynes där barnen var så söta då dom satt bredvid varandra. Maja ville pussa Theodor och så skulle dom röra och krama varann, hur gulligt som helst!!! 
 
 
Jag shoppade dom söta björnbyxorna till Maja och nya dregglisar, två böcker på bokrean, en Pelle Svanslös bok och 4 st små pekböcker. Sen fyndade jag en större björndräkt på halva priset och en ny foundation till mig. 
 
På fredagkvällen passade jag och Marcus på att mysa medan Maja sov i sin säng, det blev ost, kex, parmaskinka och en chilisalami. 
 
 
Lördagen bjöd på en solig promenad efter frukosten sen kom mamma på besök och vi åt en god köttfärspaj med sallad till som Marcus och jag lagat. Den blev supergod! 
På eftermiddagen var jag och Maja på fest hos brukaren som jag jobbat åt som personlig assistent, det var Astrid Lindgren tema och jag var utklädd till Ronja Rövardotter och Maja till Pippi Långstrump. 
 
 
På kvällen blev det Mellomys och mamma och min faster Eva var här, vi bjöd på chips, dip och alkoholfritt bubbel. Maja smaskade på majskrokar och vatten. Hon pratade massor och var så busig och orkade vara vaken hela programmet. Det var många bra bidrag, mina favoriter var nog Jon Henrik och Loreen. Hade ni någon favorit? 
 
 
 
 

Kommentera här: