En lördag i februari

 
Idag sov vi ut till halv 10, eller jag fick göra det, Marcus steg upp med Maja vid 8 för att hon var pigg och så fick jag sova vidare lite. Så himla skönt att känna sig utvilad och nu när vi har nya sängen längtar vi bara efter att få lägga oss och sova. Efter frukost framför tvn som hjärtat hade fixat så klädde vi på oss och tog en långpromenad i det härliga vädret, nollgradigt och sol. Det blev 8,5 km och vi var ute i 1 timme och 50 minuter, skönt att komma ut i dagsljuset och få röra sig lite, Maja sov hela vägen i vagnen och när vi kom hem också. 
 
 
Kalas även denna helg, för min faster Eva som fyllde år förra helgen, hon blir 69 år. Hon bjöd på smörgåstårta, kycklingsallad och efter det semla och kaffe allt var så himla gott! Plus en nutellakladdkaka som vi gav och hade bakat själv tillsammans med ett kort på min faster Eva när hon håller i Maja bara någon vecka gammal. Det var ett väldigt trevligt och mysigt kalas och Maja var såklart höjdpunkten. Av min faster Anki fick hon två gosedjur, en nallebjörn och en dinosaur.
 

Kommentera här: