Påsk, påsk, påsk!

Det är så mycket påskdagar såhär i påsktider men nu ska vi börja med skärtorsdagen. Det började med babysång på morgonen, kul att så många var där och Maja är alltid lika glad. Jag, Maja och Marcus fick det gröna påskägget av Pauline, Theodor och Jonas och ni ser vad det innehöll på bilden till höger! Ett godispåskägg fick jag av Marcus 😋Pizza till lunch på restaurang Palma, gott 🍕 På eftermiddagen bjöd vi hem mina föräldrar till påskmiddag och vi hade knytkalas, så vi alla bidrog till maten! Vi gav dom ett påskkort och vi fick en jättesöt påskdekoration att ha nu i påsk (Den ser ni på bilden). 
Slöade i soffan ett tag efter maten och sen tog vi oss ett kortparti, det var mysigt och trevligt! ❤️ 

Långfredagen var jag och Maja på Storheden och fixade presenter till Majas kusin Olle som fyllt 4 år. Pappa hämtade upp oss och vi åkte för att fira honom, en portello, en necessär och pengar fick han i present. Resten av dagen blev lugn och när Marcus slutat jobbet fick vi äntligen lite egentid tillsammans! 

På påskafton skjutsade Marcus ut mig och Maja till hans föräldrar där hans brorsa och familj också var. Och senare på dagen kom även Lotta, Marcus moster. Promenader, lek & bus, bastu och påskmat hanns med under dagen till Marcus hämtade oss när han slutat. Väldigt trevligt! 🐥

Vi får se vad påskdagen och anndagpåsk bjuder på för skoj. Hoppas ni alla får en jättebra påskhelg och är rädda om varandra, kram! 


Kommentera här: